نکاتی درباره ابتلای کودکان به کرونا


تاکنون مسلم است که کودکان کمتر به بیماری کرونا قلب مبتلا می شوند و بیماری آنها معمولاً شدید نیست ، اما توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر اثر ویروس های جهش یافته بر وضعیت و تولید واکسن کرونا مشخص نیست. . . به گزارش مجله روز ، لوتار وایلر ، رئیس …

نکاتی درباره ابتلای کودکان به کرونا https://majale-rooz.ir/2021/03/نکاتی-درباره-ابتلای-کودکان-به-کرونا/ مجله روز Mon, 15 Mar 2021 21:12:03 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/03/نکاتی-درباره-ابتلای-کودکان-به-کرونا/ تاکنون مسلم است که کودکان کمتر به بیماری کرونا قلب مبتلا می شوند و بیماری آنها معمولاً شدید نیست ، اما توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر اثر ویروس های جهش یافته بر وضعیت و تولید واکسن کرونا مشخص نیست. . . به گزارش مجله روز ، لوتار وایلر ، رئیس …

تاکنون مسلم است که کودکان کمتر به بیماری کرونا قلب مبتلا می شوند و بیماری آنها معمولاً شدید نیست ، اما توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر اثر ویروس های جهش یافته بر وضعیت و تولید واکسن کرونا مشخص نیست. . .

به گزارش مجله روز ، لوتار وایلر ، رئیس م Instituteسسه رابرت کوچ ، اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر بهداشت فدرال آلمان ، ینس اسپان ، گفت که بروز در کودکان و نوجوانان زیر 15 سال به شدت در حال افزایش است.

به گفته ویلر ، شواهد نشان می دهد که ویروس جهش یافته B1.1.7 که در انگلیس کشف شده است عامل رشد شیوع عروق کرونا در کودکستان ها و مدارس بوده است.

این مسئله در حالی رخ می دهد که برخی مدارس و مهد کودک ها در آلمان در حال بازگشایی هستند. با این حال ، حداقل برای یوهانس لیزه ، مدیر بیماری های عفونی و ایمونولوژی در بیمارستان دانشگاه وورزبورگ ، کاملاً جدید و شگفت آور نیست.

لیزا ، که شیوع بیماری عروق کرونا قلب را در کودکستان ها بررسی می کند ، گفت: “طبیعی است که وقتی مدارس و مهد کودک ها را دوباره باز می کنیم ، میزان ویروس افزایش می یابد.” نتایج یک مطالعه در این زمینه در حال حاضر در دست بررسی است و بنابراین هنوز نمی توان جزئیات بیشتری را ارائه داد.

نقش احتمالی ویروس جهش یافته در عفونت کودکان

یوهانس لیز می گوید ویروس کرونا در مدارس مهد کودک معمول نبوده است ، اما تعداد کودکان منتقل شده به بیمارستان دانشگاه وورزبورگ در حال افزایش است. وی مانند لوتر وایلر معتقد است که ویروس انگلیس در این پیشرفت نقش دارد.

حدود یک سال پس از بروز همه گیری طوقه ، این بیانیه ادامه می یابد که کودکان کمتر به بیماری عروق کرونا قلب مبتلا می شوند و بیماری آنها معمولاً شدید نیست.

مارکوس کنوف ، عضو هیئت مدیره انجمن بیماری های عفونی کودکان آلمان ، یک سیستم گزارشگری ایجاد کرده است که اکنون در بیمارستان دانشگاه درسدن فعالیت می کند ، جایی که مراکز درمانی در سراسر آلمان می توانند کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری کوید را در خود جای دهند 19.

وی گفت که از 7 مارس ، 1051 مورد کودک مبتلا به بیماری کووید 19 به این سیستم گزارش شده است که فقط 5٪ آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده اند. به گفته كونوف ، این آمار مربوط به كودكان كوچكتر است.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن بیماریهای عفونی کودکان گفت: “حدود دو سوم پذیرفته شدگان نوزاد و کودک خردسال بودند و حدود 30٪ آنها بیماریهای اساسی داشتند ، از جمله مشکلات ریوی.”

بیشترین تأثیر را در میان بزرگسالان

در حالی که برخی مراکز درمانی ممکن است اطلاعات را به کودکان مبتلا به بیماری کرونا قلب گزارش ندهند ، اما آمار نشان می دهد که کووید 19 یک بیماری عفونی است که عمدتا بزرگسالان را مبتلا می کند.

مارکوس کناف می افزاید: “برخلاف بزرگسالان ، که پس از بهبودی از بیماری کووید ، مدتی دچار عوارض مختلف می شوند ، اکثر کودکان مبتلا به این بیماری پس از ترک بیمارستان مشکلی ندارند.”

با این حال ، کارشناسان معتقدند با توجه به افزایش شیوع کودکان آلوده به جهش ویروس کرونا ، این نگرانی وجود دارد که در آینده بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 بزرگسال نباشند.

یوهانس لیز و مارکوس کناف متاسف هستند که هنوز واکسنی برای کودکان برای جلوگیری از بیماری کووید تولید نشده است.

کودکان مبتلا به بیماری های زمینه ای

Kunoff می گوید بسیاری از کودکان در معرض خطر تولد زودرس یا بیماری هایی مانند تریزومی 21 هستند. وی افزود که تاکنون اقدامات پیشگیرانه برای این کودکان تقریباً صفر بوده است و این می تواند یک رسوایی تلقی شود.

یوهانس لیز همچنین از تولید واکسن تاج در دوران کودکی حمایت می کند و می گوید این واکسن می تواند فراتر از محافظت از کودکان در برابر عواقب جدی بیماری Covid 19 باشد و همچنین در توقف چرخه انتقال ویروس موثر باشد.

بر خلاف رابرت کوچ ، مدیر این م concernسسه ، که از بازگشایی مدارس و تأثیر احتمالی آنها در افزایش موارد ابراز نگرانی کرده است ، یوهانس لیز اصرار دارد که این کار باید انجام شود و “باید آزمایش های تاج گذاری رایگان در مدارس همراه با بهداشت انجام شود. . رهنمودها به کار ادامه دهید.

به گزارش دویچه وله ، لیزا نظر كناف مبنی بر اینكه كودكان عامل همه گیری طوقه نیستند را تأیید می كند و می افزاید كه در حقیقت تولید و تأمین واكسن تاج دیر یا زود بهتر است. با وجود این هنوز اطلاعات کافی در مورد تأثیر سویه های جهش یافته ویروس بر افزایش خطر ابتلا به Covid 19 در کودکان وجود ندارد.

انتهای پیام


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] [ 3:10 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]