شهردار هم می‌رود و تهران می‌ماند با مسیرهای دوچرخه ناکارآمد


همانطور که در پایان دوره پنجم مدیریت شهری ، بررسی برخی از پروژه ها در شهرداری تهران نشان می دهد برخی از این پروژه ها بدون در نظر گرفتن پیوست های اجتماعی و در برخی موارد از لحاظ فنی و شهری نیز آغاز شده اند. نکته اصلی این است که اصلاً مشکلات را حل کنید. …

شهردار هم می‌رود و تهران می‌ماند با مسیرهای دوچرخه ناکارآمد https://majalehirani.ir/2021/شهردار-هم-می‌رود-و-تهران-می‌ماند-با-مس/ مجله ایرانی Mon, 15 Mar 2021 08:01:46 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/شهردار-هم-می‌رود-و-تهران-می‌ماند-با-مس/ همانطور که در پایان دوره پنجم مدیریت شهری ، بررسی برخی از پروژه ها در شهرداری تهران نشان می دهد برخی از این پروژه ها بدون در نظر گرفتن پیوست های اجتماعی و در برخی موارد از لحاظ فنی و شهری نیز آغاز شده اند. نکته اصلی این است که اصلاً مشکلات را حل کنید. …

همانطور که در پایان دوره پنجم مدیریت شهری ، بررسی برخی از پروژه ها در شهرداری تهران نشان می دهد برخی از این پروژه ها بدون در نظر گرفتن پیوست های اجتماعی و در برخی موارد از لحاظ فنی و شهری نیز آغاز شده اند. نکته اصلی این است که اصلاً مشکلات را حل کنید.

یکی از این موارد ساخت خطوط دوچرخه است که در بسیاری از موارد باعث ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای فشرده پایتخت به جای کاهش ترافیک شده است. مقیاس این پروژه ها و ناکارآمدی آنها به حدی است که سرانجام صدای شورای شهر را در این زمینه بلند کرد.

محمد علیخانی ، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرداری تهران ، در رابطه با یکی از این پروژه ها (بزرگراه شهید دوران) در حیاط شورا می گوید ، طبق مکاتبات با شهرداری اسناد مصوب را ارائه دهید. مطالعه برای ساخت مسیر دوچرخه سواری در امتداد بزرگراه. شهید دوران و شهید یاسینی بیانگر اجرای نادرست ، ناامن ، خطرناک و مختل شده در بخشی از بزرگراه و ناکافی بودن اطلاعات ارسالی و بازدیدهای کارشناسان از قسمت های اجرا شده پروژه است. .. این طرح دوچرخه سوار را به قسمت بزرگراه می رساند و باعث تصادفات احتمالی می شود. در بزرگراه خواهد بود.

او می گوید طبق تصویب کمیسیون حمل و نقل ، تا زمانی که پاسخ مشخصی به کمیسیون شهروندان و حمل و نقل داده نشود و مردم نگران مطالعات امکان سنجی و تأیید معیارهای فنی و اجرایی نباشند ، باید از پروژه های خارج از اولویت اجتناب شود. در چرخه پروژه مسیر ، بزرگراه شهید دوران ، پروژه بدون ردیف بودجه تصویب نشده است و باید از ادامه روند آن اجتناب شود ، نتیجه ای جز منابع و خسارت ندارد.

لاین های دوچرخه گره ترافیکی شهر را باز نمی کند

عابدین سالاری ، کارشناس حوزه مدیریت شهری به آنا گفت: “دوچرخه بسیار ارزان و بازده بالایی دارند و باید از آنها به عنوان راه حل استفاده شود ، اما از زمان روی کار آمدن شهردار تهران هر اتفاقی افتاده است ، نشان می دهد ممکن است هیچ گره ترافیکی را منحرف نکند. “پایتخت را باز کنید.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد ببینید چه کاری انجام داده است ، مثلا ببینید در خیابان میرمادم چه کرده است! مسیری بسیار باریک با ماده ای که موتور هر روز از آن عبور می کند و بخشی از آن را می شکند. با قیمت بسیار بالاتر و جایی که در طول روز اساساً به آنجا می روید ، ببینید تعداد دوچرخه های آن چقدر است.

این کارشناس شهری گفت: در اصل ، آن مسیر اجازه نمی داد که چنین اتفاقاتی رخ دهد ، اما یک اراده سیاسی و همان شعارهای شهردار تهران و شهردار منطقه در اینجا تلفیق شد و پروژه را اجرا کرد ؛ آنها فقط می خواهند یک پل هوایی بسازند تا روی آن دوچرخه سواری کند. پایان کار این است که شهردار تهران به آنجا رفته و با دوچرخه خود چند عکس گرفته است. بر خلاف ادعای آقای حناچی ، اگر دوچرخه در تهران ادامه یابد و این فرصت را داشته باشد بسیار گران و ناکارآمد است.

سالاری اذعان داشت: شهرداری به تازگی اعلام کرده است که می خواهیم مسیرهای دوچرخه را به هم پیوند دهیم. تنها چیزی که وجود دارد این است که این پروژه شهری که بخشی از تهران را که اکنون مشکلات خاص خود را دارد به طور کامل تخریب کرده و از مدار ترافیک خارج شده است ، به یک قطب موتور تبدیل شده و برای بسیاری از پیمانکاران یک مکان ایجاد شده است. مشکلات مالی.

من مخالف باز کردن مغازه ها و انجام کارهای غیراخلاقی هستم

محمد علیخانی ، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرداری تهران ، در مورد پروژه های مسیر دوچرخه سواری به آنا گفت: “من مخالف مسیر دوچرخه نیستم. انتقاد من این است که این طرح ها بدون مطالعه اجرا می شوند و هیچ مطالعه دقیق در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد این پروژه های غیرحرفه ای تنها منبع درآمد یک گروه است ، گفت: “از آنجا که اصل کار (یعنی ترویج دوچرخه سواری) خوب است ، اگر کسی انتقاد کند می گوید دوچرخه سواری است. مخالف است ، در حالی که من مخالفم مخالف ، باز کردن مغازه ها و انجام کارها “.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اذعان داشت: “برخی از مکان ها مانند منطقه 22 موقعیت های خوبی برای مسیرهای دوچرخه سواری دارند اما در بسیاری از موارد این خطوط مانند شرق تهران در نزدیکی سرخه حصار در بزرگراه ، آره خطرناک و غیرقابل پیش بینی است و من مخالف آن هستم. “من هستم.

یک نمایش مشهور رسانه ای در حال پایان یافتن برای گشت زنی در خیابان های شلوغ پایتخت به عنوان “سه شنبه بدون خودرو” در بین شهرداران شهرداری است و خیابان ها بدون دوچرخه و دوچرخه سوار دوچرخه سواری می کنند. که دوباره حل نشد.

انتهای پیام / 4105


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] [ 23:17 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]