واکسیناسیون همه ایرانی‌ها تا پایان سال۱۴۰۰


با توجه به پایگاه داده مجله روز ، علیرضا رئیسی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتکل ها را برجسته کرد و گفت: “انتظار می رود که تا پایان ماه مارس 1.3 میلیون نفر در شمال که کادر پزشکی و افراد آسیب پذیر هستند را واکسینه کنیم.” سخنگوی ستاد ملی …

واکسیناسیون همه ایرانی‌ها تا پایان سال۱۴۰۰ https://majale-rooz.ir/2021/02/واکسیناسیون-همه-ایرانی‌ها-تا-پایان-سا/ مجله روز Sat, 13 Feb 2021 20:28:17 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/02/واکسیناسیون-همه-ایرانی‌ها-تا-پایان-سا/ با توجه به پایگاه داده مجله روز ، علیرضا رئیسی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتکل ها را برجسته کرد و گفت: “انتظار می رود که تا پایان ماه مارس 1.3 میلیون نفر در شمال که کادر پزشکی و افراد آسیب پذیر هستند را واکسینه کنیم.” سخنگوی ستاد ملی …

با توجه به پایگاه داده مجله روز ،

علیرضا رئیسی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتکل ها را برجسته کرد و گفت: “انتظار می رود که تا پایان ماه مارس 1.3 میلیون نفر در شمال که کادر پزشکی و افراد آسیب پذیر هستند را واکسینه کنیم.”

سخنگوی ستاد ملی تاج گفت: “در سال 1400 3 تا 4 ماه طول می کشد تا اولین واکسن تولید شود ، واکسن پاستور. با تولید صنعتی و تولید 10 تا 15 میلیون دوز در ماه ، امکان صادرات وجود دارد. آی تی. “

رئیسی گفت: “واکسیناسیون 70٪ از جمعیت جهان به 10 میلیارد دوز واکسن نیاز دارد.” “واکسیناسیون جهانی در جهان بیش از یک سال طول خواهد کشید ، زیرا تولید این مقدار واکسن و تزریق آن امکان پذیر است ، بنابراین پروتکل ها هنوز هم مورد نیاز هستند.” با دقت مشاهده کنید.

وی با اشاره به موفقیت در مرحله اول طرح شهید سلیمانی و انطباق کامل با پروتکل ها ، گفت: “تاکنون 9 نفر آلوده به ویروس جهش انگلیسی در کشور شناسایی شده اند که 7 نفر آنها در تهران ، یک نفر در اهواز و کسی در آبیک قزوین بود.

دکتر رئیسی با اشاره به احتمال شیوع ویروس کرون انگلیس در کشور گفت: ویروس جهش یافته انگلیس بسیار مسری است و جوانان را نیز آلوده می کند و تنها راه درمان آن رعایت دقیق پروتکل ها است. “سلامتی زیرساخت ها نیز متوقف شده و نخست وزیر مجبور به اعمال تعطیلات و محدودیت های گسترده شده است.

سخنگوی ستاد ملی آنتی کرونا افزود: “قبل از اینکه به دنبال نوع ویروس و رفتار آن برویم ، باید مراقب رفتار خود باشیم. در خوزستان این افزایش به دلیل کاهش مطابقت پروتکل به 20٪ است.”

دکتر رئیسی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای نارنجی به 39 شهر ، گفت: اگر رعایت پروتکل ها کاهش یابد ، قله چهارم قطعاً اتفاق می افتد.


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 بهمن 1399 ] [ 23:49 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]