مسائل جاری کشور، به دلیل سوء‌مدیریت و عدم نگاه ولایی است


مجله ایرانی / خراسان جنوبی جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال های گذشته نشان دهنده پایبندی آنها به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است ، افزود: مسائل فعلی کشور تا حدودی مربوط به سو mis مدیریت و تا حدی کمبود ولایت پذیری وجود دارد. …

مسائل جاری کشور، به دلیل سوء‌مدیریت و عدم نگاه ولایی است https://majalehirani.ir/2021/مسائل-جاری-کشور،-به-دلیل-سوء‌مدیریت-و/ مجله ایرانی Fri, 12 Feb 2021 12:42:47 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسائل-جاری-کشور،-به-دلیل-سوء‌مدیریت-و/ مجله ایرانی / خراسان جنوبی جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال های گذشته نشان دهنده پایبندی آنها به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است ، افزود: مسائل فعلی کشور تا حدودی مربوط به سو mis مدیریت و تا حدی کمبود ولایت پذیری وجود دارد. …

مجله ایرانی / خراسان جنوبی جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن ماه نسبت به سال های گذشته نشان دهنده پایبندی آنها به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است ، افزود: مسائل فعلی کشور تا حدودی مربوط به سو mis مدیریت و تا حدی کمبود ولایت پذیری وجود دارد. “و این مذهبی است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ، امروز 24 بهمن ، جمعه ، در خطبه های نماز جمعه برمازند ، با اشاره به حضور مردم در 22 مارس بهمن ، “اعتماد به غرب و بیگانگان بی فایده است”.

به گزارش مجله ایرانی ، وی گفت: حضور مردم در اسفند ماه نیز به دولت پیامی می دهد که هزینه و مشکلات اقتصادی ناشی از سو mis مدیریت است و باید این مشکلات برطرف شود.

جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه روابط کشورمان با کشورهای منطقه بسیار مهم است ، اظهار داشت: ایران تجربه همکاری با روسیه در تلاش برای همکاری در سوریه و نابودی داعش را دارد و جهانیان باید بدانند که معادله ایران می تواند تغییر کند این است که منطقه در مراحل مختلفی قرار دارد که منافع مشابهی به نفع کشور و منطقه ما دارد.

نوفیرتی در مورد نقش فرماندهان بزرگ ایرانی مانند شهید سلیمانی در تأمین امنیت کشورمان صحبت کرد و آن را بسیار ارزشمند دانست و گفت: “امسال به دلیل شیوع ویروس کرونوویروس ، مردم حماسه های دیگری از حضور خود را آفریدند ، سپاسگزار از سلیقه همه مردم

وی گفت: حضور و استکبار جهانی مردم در برابر دشمن این پیام را به دشمنان داد که بدانند مردم پس از 42 سال هنوز از استان حمایت می کنند و در پیروی از آرمان های خود قاطع هستند.

معاون مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب ، دشمنان مرتباً در محاسبات غلط به سر می برند ، در اوایل انقلاب ، آنها با کودتا و ترور به دنبال سرنگونی رژیم بودند. اظهارات دروغ گفته و از فتنه گران حمایت کرده است. “در پایان ، آنها شکست خوردند.

وی گفت: امروز همه شما وضعیت ایالات متحده را می بینید و به گفته مقام معظم رهبری ، حوادث کفرآمیز در ایالات متحده امری پیش پا افتاده نیست و این موارد فعلی نشانه کاهش اعتبار آمریکا است. و تعهد اجتماعی “

وی گفت: “طبق نظر رهبری ، اگر موارد مشابه در ایالات متحده در هر نقطه از جهان رخ می داد ، آنها تسلیم نمی شدند ؛ آنها سعی می کنند بیشتر از این مسائل را ببینند ، اما پایان نمی یابد و صدای آمریکایی فروپاشی شنیده می شود ، و ما شاهد سقوط این قدرت استکباری در صحنه اجتماعی و بین المللی هستیم.

نوفیرتی با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب توسط رئیس مجلس مشورتی اسلامی به رئیس جمهور روسیه موضوع مهمی است و پیام ها را نیز دارد ، گفت: دعوت رئیس مجلس پس از افتتاح مجلس جدید توسط دولت روسیه مجلس شورای اسلامی پارلمان روسیه. رئیس جمهور ایران وارد ایران می شود و دعوت رسمی آقای كلیف برای دیدار از روسیه را تبریک می گوید.

وی گفت: “انتخابات این دوره و وضعیت جهان در تاریخ اسلام بسیار مهم است و شخص جدیدی دولت جدید آمریکا را به دست گرفته است. در چنین شرایطی ، همه تحلیلگران داخلی و خارجی باید ببینند که جدید چگونه است. ” رئیس جمهور آمریکا با ایران واکنش نشان خواهد داد. “

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: سفر رئیس مجلس در این شرایط جدید به غرب پیامی می دهد که منتظر پیامی از کاخ سفید و بازیهای اروپایی نخواهیم ماند و از موضوعات استراتژیک خود دست نخواهیم کشید. که آنها می خواهند. بر اساس آن “

وی گفت: حضور مردم به مسئولان این پیام را می دهد كه این افراد وفادار بوده و در صحنه حقوق خود حضور دارند و ما سوگند یاد می كنیم كه به معضلات اقتصادی جامعه توجه كنیم و خودمان را تحریم اقتصادی كنیم. “

نوفیرستی با اشاره به اینکه مسائل روز این کشور تا حدی به سو mis مدیریت مربوط می شود و بخشی دیگر فاقد دیدگاه های استانی و مذهبی است ، گفت: روابط ما با کشورهای منطقه بسیار مهم است و این پیام مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه داده می شود. آیا پیامی برای کشورهای منطقه وجود داشت؟ “روسیه قبل از پوتین امروز روسیه قدیمی نیست و ما در زمان سوریه نابودی داعش را تجربه کردیم ، به علاوه روسیه به مردم مسلمان سوریه کمک کرد.

وی با بیان اینکه مخالفان اسلام از کلاهبرداری های بسیاری استفاده کرده اند و از تمام توان خود در طول تاریخ استفاده کرده اند ، افزود: آنها از آغاز جنگ های اسلامی که ساخته شده است با تمام قدرت علیه مسلمانان و بسیاری علیه مسلمانان بیرون آمدند.

نوفیرتی گفت: “هر زمان که جریان جدیدی مورد حمله قرار می گرفت و منافع وی به خطر می افتاد ، او جلو می آمد و 80 جنگ را علیه جریان اسلامی در آغاز اسلام برنامه ریزی می کرد.”

وی با اشاره به اینکه حال دیگری وجود دارد که دشمنان را هیپنوتیزم می کند ، گفت: این زمان مستقیم نمی تواند مخالفت خود را با خدا و رسولش نشان دهد و آنها با تزویر و تزویر وارد می شوند ، که خود آنها آنها را آزار می دهند.

معاون نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این ویژگی در قرآن است که برخی از مردم برای مقابله با خدا به عنوان اصلاح طلب یا اصلاح طلب وارد جامعه می شوند که ما باید مراقب باشیم و دروغ آنها را ببینیم ، و دروغ آنها فساد است و اگر این فساد بود ، بدانید که آنها ریاکار هستند.

وی گفت: دیگران سرسخت و خرابکار و جهل هستند و زمینه سو mis استفاده دشمنان این گروه را فراهم می کنند که باید به آنها توجه کنیم.

وی گفت: قرآن کریم به کسانی که کافر و منافق هستند یا به دلیل جهل به خدا ایمان ندارند ، هشدار می دهد ، راه این افراد در نهایت سرکوب و نابودی است.

نوفیرتی با بیان اینکه داستان های قرآن یک درس است ، تصریح کرد: طبق آیات قرآن فرعون به دلیل نافرمانی از خدا به اعدام محکوم شد و امروز سرنوشت صدام ، قذافی و حسنی مبارک را دیدید. که سالها به عنوان مغرور خدمت کرد.

انتهای پیام


[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 بهمن 1399 ] [ 2:06 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]