آمار شهدای کرونا سه رقمی است/ بیمارستان‌های شبیه پلاسکو کم نداریم


معاون وزیر بهداشت در مورد آمار شهدای سلامت اظهار داشت: کمیته ای برای این تعداد ایجاد کرده ایم و آمارها سه رقمی است. به گزارش مجله روز ، دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در برنامه امضا گفت: “خوشبختانه به دلیل مشاهده خوب مردم و اجرای دو طرح اصلی …

آمار شهدای کرونا سه رقمی است/ بیمارستان‌های شبیه پلاسکو کم نداریم https://majale-rooz.ir/2021/02/آمار-شهدای-کرونا-سه-رقمی-است-بیمارستان/ مجله روز Fri, 12 Feb 2021 18:29:54 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/آمار-شهدای-کرونا-سه-رقمی-است-بیمارستان/ معاون وزیر بهداشت در مورد آمار شهدای سلامت اظهار داشت: کمیته ای برای این تعداد ایجاد کرده ایم و آمارها سه رقمی است. به گزارش مجله روز ، دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در برنامه امضا گفت: “خوشبختانه به دلیل مشاهده خوب مردم و اجرای دو طرح اصلی …

معاون وزیر بهداشت در مورد آمار شهدای سلامت اظهار داشت: کمیته ای برای این تعداد ایجاد کرده ایم و آمارها سه رقمی است.

به گزارش مجله روز ، دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در برنامه امضا گفت: “خوشبختانه به دلیل مشاهده خوب مردم و اجرای دو طرح اصلی ، یعنی کنترل هوشمند ترافیک طرح هوشمند و” طرح شهید سلیمانی “، که هم اکنون بیش از 80 مورد مرگ و بستری در بیمارستان است. نسبت به حداکثر دوره ماه نوامبر 90٪ کاهش یافته است ، اما مانند همه کشورها ، تا زمانی که یک فرد کاملاً مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب داریم وضعیت شکننده است. فراموش نکنیم که ویروس به یک فرد آلوده در کشورها سرایت کرده است.

وی افزود: اکنون ما روزانه 500-400 و بعضی روزها 600 نفر داریم. در این نوع اپیدمی ، دو سطح برنامه داریم. یک سطح ایجاد محدودیت های شدید است. ممنوعیت سفر ممنوعیت خروج افراد از خانه ، تعطیلات و مانند آن است. این معمولاً در اوج اپیدمی اعمال می شود. وقتی شعله های مختلفی از این آتش را در مکان های مختلف کنترل و شعله ور می کنیم ، طرحی مانند طرح شهید سلیمانی برای بررسی در به خانه و بررسی محله به محله اجرا می شود ، افراد در معرض آزمایش قرار می گیرند ، همه آزمایش می شوند و مثبت ، منزوی و در قرنطینه.

به گفته وی ، ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای مقابله با کرونا این است که 95٪ از مردم هنگام خروج از خانه تا زمان بازگشت به خانه خود ماسک بزنند که این می تواند بر تعداد کل تعطیلات و غربالگری ها تأثیر بگذارد. ماسک زدن حتی از واکسیناسیون نیز مثرتر است. منابع غربی این را تصدیق می کنند. سازمان بهداشت جهانی این را تشخیص داده است. اگر همه افراد واکسینه شوند ، میزان عوارض آن در حدود 95-90٪ است. این درصد بالایی است ، اما ماسک به خودی خود تأثیر می گذارد و حتی بیشتر.

معاون وزیر بهداشت در مورد میزان انطباق با پروتکل ها توسط افراد در ماه های اخیر گفت: “در 2-3 ماه گذشته ، میزان تحرک افراد را اندازه گیری کرده ایم که در حدود 5٪ نسبت به همان دوره در ژانویه یا دسامبر گذشته “. سفر به دلیل محدودیت ها کاهش یافته است ، اما رفتن به استراحتگاه ها و کوه های اطراف تهران 3.5 برابر شده است. به عنوان مثال ، تعطیلات افزایش یافته است ، اجتماعات خانواده افزایش یافته است. همه اینها عالی است.

در مورد واکسن تاج ، حریرچی گفت که غرب ، حاکم بر جهان ، به وضوح انحطاط اخلاقی و عقب ماندگی اجتماعی و سیاسی خود را از نظر واکسن تاج نشان داده است. آنها برای انتقال واکسن بسته شده اند … به عنوان مثال ، وزیر بهداشت انگلیس با احترام گفت که ما این واکسن را به همه می دهیم ، ما کشوری هستیم که دانشمندان زیادی داریم ، اما مردم ما در اولویت مردم انگلیس هستند. وزیر بهداشت آلمان نیز پیشنهاد و قبلاً توسط اتحادیه اروپا تصویب شده است. اتحادیه اروپا اکنون محدودیت های شدیدی در خروج واکسن از اتحادیه اروپا دارد ، یعنی ابتدا تزریق می شود. یعنی در درون خود دعوا دارند. به عنوان مثال مجارستان مجبور شد نوع چینی خود را بخرد. رئیس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که با این وضعیت ، ما هر دو دچار یک شکست اخلاقی شده ایم و به دلیل عدم توزیع عادلانه واکسن ، اقتصاد در جهان به رشد منفی ادامه می دهد. به عنوان مثال ، برخی از کشورها مانند کانادا 10 برابر بیشتر از جمعیت خود واکسن خریداری کرده اند ، ایالات متحده 3.5 برابر ، دانمارک 4.5 و انگلیس آنها 7 بار بیشتر واکسن خریداری کرده اند. آنها وقتی پول داشتند آن را خریداری کردند ، زیرا نمی دانستند کدام واکسن م workثر است و آن را پس انداز کردند زیرا نمی دانستند واکسن چه مدت دوام می آورد و آن را ذخیره کردند و در صورت عدم استفاده ، در قیمت بالاتر! یعنی جنگ اقتصادی کاملاً استعمار و استثمار کثیف مدرن!

وی در مورد واکسن علیه تاج ایران گفت: ترکیبی که توسط ستاد ملی تاجگذاری تأیید شده بالاترین میزان وابستگی به واکسن ملی است اما در دوره آماده شدن واکسن های ایرانی استفاده از واکسن ایمن بوده و مورد تأیید است. سازمان غذا و دارو ؛ ” این بدان معناست که تا آن زمان منتظر نخواهیم ماند. برخی برای کسانی که در خط مقدم مبارزه با شریان کرونا هستند ، ما همچنین واکسنهایی را برای بیماران پرخطر ارائه می دهیم ، همچنین تهیه و تزریق می شود. س questionال این است که فرمول واکسن در ایالات متحده و فرمول کشورهای تزریق کننده آن را ببینید. پس از شروع واکسن و رسیدن به 40-50٪ از افراد ، لازم است این پروتکل ها و دستورالعمل ها را تا اطلاع ثانوی دنبال کنید. پس از دستیابی به امنیت جمعی ، که می گوید 70-85٪ افراد باید تزریق شوند ، به امنیت جمعی دست می یابیم. اما سوال مهم این است: آیا این واکسنی که تزریق می کنیم به اندازه یک سال یا حداکثر دو سال یا 10 سال یا 15 سال محافظت می کند؟ در میان واکسن های ضد ویروس که تاکنون دیده ایم ، مصونیت این نوع ویروس معمولاً بیش از یک یا دو سال نیست. مشکل دیگر جهش ویروس است. وقتی برخی از واکسن های موجود بر خلاف جهش آفریقای جنوبی عمل نکنند ، ویروس می تواند جهش یابد.

در اینجا نیز ما این مزیت را داریم که خط تولید داریم و دانش داریم که می توانیم برای 80٪ باقیمانده ، همچنین برای نوع اصلاح شده ، واکسن تولید کنیم. علاوه بر این ، ما روش های مختلف واکسیناسیون را انجام می دهیم. تقریباً همه روشها در دنیا در گروههای مختلف این روش قرار دارند … یا روش چینی یا روش ویروس ضعیف شده ، یا انتقال بر اساس ویروس دیگری ، یا براساس mRNA ، که برای Pfizer و مدرن است. ، همه در داخل کشور تولید کننده هستیم. اولین واکسن برای کارمندان اجرایی و بنیاد برکت ، به دلیل ویروس کشته شدن ، باعث ایجاد آنتی ژن های مختلف در بدن می شود و در صورت جهش ، مصونیت آن از ویروس انگلیس نیز م Britishثر است.

حریرچی با اشاره به همکاری وزارت بهداشت و بسیج در طرح شهید سلیمانی گفت: ما از بسیج و سپاه به خاطر همکاری بسیار خوبشان تشکر می کنیم ، یعنی من شرمنده ام که فرماندهان بزرگ این نیروها در ما نشسته اند “به دستور من از حضرت آقا ، این بزرگواران گفتند ما تحت فرمان شما هستیم ، به ما بگویید در این جنگ چه باید بكنیم ، به ما بگویید كه می كنیم. حتی یکی از فرماندهان نیروی پلیس با این مدل مخالفت کرد که ما باید ترافیک و محدودیت ها را ممنوع کنیم ، اما او گفت ما آن را اجرا کردیم زیرا ما فرمانده بودیم. هدف ما کاهش تعداد دورهای خانوادگی برگزار شده در رستوران ها و کافه ها بود.

معاون وزیر بهداشت در مورد آمار شهدای سلامت نیز اظهار داشت: “برای این موضوع ، کمیته ای از کمیته و بنیاد شهید تشکیل داده ایم تا افرادی که توسط کادر پزشکی آلوده شده اند را بررسی کند.” آمار ما سه رقمی است ، اما من نمی خواهم تعداد دقیق آن را بیان کنم.

به گفته وی ، در ابتدای شیوع تاج ما 1.7 تخت برای هر نفر داشتیم. این بیمارستان 130،000 تخت در بیمارستانهای سراسر کشور داشت. در طول تاریخ کشور ، ما 136000 تخت داشتیم و 25000 تخت در دوره “طرح تحول” ایجاد شد و 45000 تخت موجود به طور کامل بازسازی شد. این دستاورد سیستم بود.

همان دو واکسن ، که اکنون با کوبا تولید مشترک داریم ، هنگامی که مقام معظم رهبری اجازه دادند 100 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی دو واکسن برداشت کنیم ، جوانه زدند. این ادامه همان فن آوری است. تعداد پرستاران استخدام شده و ظرفیت ورود پرستاران به دو برابر افزایش یافته و دسترسی پزشکی افزایش یافته است. بسیاری از پزشکان با مشاهده این شرایط کرونا ، مفید بودن طرح تحول سلامت را تشخیص دادند.

حریرچی با اشاره به حدود مرگ میناوند پس از حضور در یک برنامه اینترنتی گفت: “این یک برنامه اینترنتی بود و هیچ ارتباطی با رادیو و تلویزیون نداشت. البته مدیر صدا و سیما به نقش رادیو و تلویزیون اشاره کرد “یک بار در مقر ملی تاج و در جلسه ای که با او داشتیم.” حالا او جسور است و وقتی به مردم توصیه می کند بیرون نروند ، مردم تفریح ​​و سرگرمی می خواهند. سریال ها و فیلم ها را نمی توان با ماسک تولید کرد ، اما خواسته ما این است که مشکل تاج ، به ویژه این نوع از انواع مختلفی که در کشور ما و سایر کشورها معرفی شده است ، یعنی در پیام رسان اول و حتی دوم ، اگر کسی در خانواده شرکت کند ، دیگران بسیار درگیر است ، اما اکنون در این پیام رسانی یکی از خانواده ها شرکت می کند ، اعضای دیگر نیز درگیر هستند ، اما فرد پشت دوربین ، اگر می خواهید چهره را نبینید شخص پشت دوربین ، منشی صحنه و عوامل صحنه. از ماسک استفاده کنید.

آقای میناوند ، چون ظاهراً یک بیماری زمینه ای داشت و مدتی است کورتون مصرف می کرد ، علائم شدیدتری داشت و هنگام ورود 80٪ از ریه های او درگیر بود. آیا کسی مثل میناوند گمشده وجود دارد؟ اولاً به عنوان یک هم وطن ، ثانیا او یک ورزشکار است که باعث خوشحالی بسیاری از افراد در تیم ملی شده است. خوب ، گفتن این حرف دل ما را می سوزاند. منظور ما این است که باید رعایت شود و تا جایی که امکان دارد باید آن را مشاهده کرد. صداوسیما در همکاری با اطلاعات بی نظیر بوده و سنگ تمام گذاشته است و این واضح است.

حریرچی همچنین در مورد ایمنی ساختمان ها گفت: درصدی از بیمارستان های ما ، به ویژه در تهران ، مشابه پلاسکو هستند. دیروز جلسه ای برای شهرهای استان تهران داشتیم ، شهرهای اطراف تهران از نظر بهداشت و درمان در بین محروم ترین مناطق کشور هستند. تهران خودش خصوصی است. به تعداد بیمارستانهای خصوصی در قسمت بالای شهر نگاه نکنید. اگر شخصی از جنوب شهر بخواهد به یک متخصص عادی برود ، باید به اندازه یک سفر به قله انقلاب برسد ، به عنوان مثال یک متخصص ویزیت کند. به عنوان مثال ، بیمارستان طالقانی در بالای شهر واقع شده است ، در حالی که این بیمارستان نبود و یک خوابگاه دانشجویی بود که به بیمارستان تبدیل شد. بسیاری از بیمارستانهای ما 100 ساله ، 90 ساله و 80 ساله هستند. درصد قابل توجهی تقویت شده است ، اما برخی بیمارستان ها بیشتر از ساخت بیمارستان جدیدی که باید کاملاً جایگزین شود ، تقویت و مقاومت در برابر زلزله می کنند.

انتهای پیام


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 بهمن 1399 ] [ 1:20 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]