مشکلات ۴ شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت


مجله روز / تهران استاندار تهران با تشریح مشکلات 4 شهر ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت گفت: سرانه بودجه 1400 استان تهران به دلیل رشد جمعیت و زیرساخت ها باید افزایش یابد. انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه (23 بهمن) در جلسه جمع بندی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرهای جنوب شرق استان …

مشکلات ۴ شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت https://majale-rooz.ir/2021/02/مشکلات-۴-شهرستان-ورامین،-قرچک،-پیشوا-و/ مجله روز Thu, 11 Feb 2021 18:28:12 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/مشکلات-۴-شهرستان-ورامین،-قرچک،-پیشوا-و/ مجله روز / تهران استاندار تهران با تشریح مشکلات 4 شهر ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت گفت: سرانه بودجه 1400 استان تهران به دلیل رشد جمعیت و زیرساخت ها باید افزایش یابد. انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه (23 بهمن) در جلسه جمع بندی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرهای جنوب شرق استان …

مجله روز / تهران استاندار تهران با تشریح مشکلات 4 شهر ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت گفت: سرانه بودجه 1400 استان تهران به دلیل رشد جمعیت و زیرساخت ها باید افزایش یابد.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه (23 بهمن) در جلسه جمع بندی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرهای جنوب شرق استان تهران که در فرمانداری ورامین برگزار شد ، اظهار داشت: امروز مشکلات و پروژه ها از منطقه جنوب شرقی تهران این منطقه را از نظر سرعت تغییرات جمعیتی نسبت به سایر شهرهای استان مشاهده کرده ایم.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه رشد جمعیت استان تهران 24/1 است ، گفت: در این مناطق 1.71 درصد رشد جمعیت داریم و طبق آمار سال 1995 ، 69 هزار نفر در قرچک ، 86 هزار نفر در پیشوا ، با 350 هزار نفر مردم در پاکدشت و ورامین ، 283 هزار نفر جمعیت را افزایش داده ایم و کل جمعیت این 4 شهر 990 هزار نفر شده است.

وی با بیان اینکه در استان تهران در این 4 شهر کشاورزی وجود دارد و از مجموع 180 هزار هکتار زمین 86 هزار هکتار در این 4 شهرستان است ، افزود: اگر 6 درصد از جمعیت استان تهران روستایی هستند ، در این 4 شهرستان شهرهای 24٪ روستایی هستند. ما این مزیت را داریم.

استاندار تهران گفت: باید جمعیت شهروندان به جمعیت 4 شهر اضافه شود که این رقم بالایی است ، زیرا در سرشماری سال 95 ما 550 هزار شهروند در کل استان تهران داشتیم و برآورد ما یک میلیون و 700 نفر است این شهروندان بدون آمار. و سرشماری وجود دارد و حدود 65000 شهروند در پیشوا داریم که در پاکدشت ، پیشوا ، ورامین و قرچک در منطقه چهارم هستند.

محسنی بندپی در مورد موتورهای توسعه این 4 شهر گفت: در قرچک یک دهکده سفالگری ، یک بوم گردی و یک مرکز مصالح ساختمانی داریم و در ورامین الگوی کشت آبی را تغییر می دهیم ، در پیشوا یک استادیوم ایجاد می کنیم. و یک شهر صنعتی را احیا و احیا کنید و در پاکدشت نهال تولید کنید. ما قطب های گل زینتی و زینتی و پایانه های صادرات و بسته بندی گل داریم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان تهران در حال انجام است ، افزود: پروژه آبرسانی به هفتمین تصفیه خانه در شهرهای ورامین و پاکدشت که 30 مورد تأمین می کند نیز در حال بررسی و اجرا است. میلیارد متر مکعب آب آشامیدنی ، که 100 میلیارد لازم است اعتبار داشته باشیم و 33 درصد پیشرفت داشته است و همچنین بحث جمع آوری و انتقال آب از شهرهای جنوب شرقی استان تهران را داریم که 70 درصد آن جمع شده و معادل 58 میلیون مکعب است. متر

فرماندار تهران اظهار داشت: امکانات تصفیه خانه های فاضلاب 4 شهر به جز پیشوا که 62 درصد پیشرفت دارد ، بقیه شهرها 32 تا 33 درصد پیشرفت دارند که نیاز به توجه و اعتبار دارد و پروژه افتتاح تصفیه خانه جنوب دشت ورامین یکی از پروژه های زیربنایی است: می توان گفت 283 میلیون متر مکعب پساب از دشت ورامین ، که 30 میلیون متر مکعب آن برای ری و 253 میلیون متر مکعب برای دشت است از ورامین ، که دارای پیشرفت آزمون خوبی است ، پیشرفت می کند.

وی گفت: در هر یک از این شهرها مشکلی داریم که نیاز به کمک دارد و یکی از آنها کمبود بیمارستان در پیشوا است. دانشگاه آزاد متولی زمین ساخت بیمارستان بوده است. ، و یک سال اخیر اعلام کرد که نمی تواند این کار را انجام دهد. “و موافقت کرد که آموزش رشته های پزشکی و پیراپزشکی شهرستانها را در یک تفاهم نامه انجام دهد و این پروژه را با 20٪ پیشرفت فیزیکی به پزشکان دانشگاه علوم تهران تحویل دهد. .

محسنی بندپی اظهار داشت: موضوع دیگر بحث مترو ورامین و قرچک است که از مسیر خارج شده است اما مردم خواستار اجرای این پروژه هستند ، در پاکدشت بیش از 10 سال کمربند شهر به حالت تعلیق درآمده است بزرگراه شدن برای کار سریعتر.

استاندار تهران با انتقاد از بودجه 1400 در استان تهران گفت: تعداد پروژه هایی که در بودجه 1400 در طرح پیشنهادی دولت برای چنین پروژه هایی دارای ردیف اعتبار هستند کم است ، به عنوان مثال سرانه سلامت. رفتار با مردم شهرهای استان تهران در سال 1400 به میزان 8 دهم میلیون ریال سرانه است ، یعنی استان تهران در ردیف 29 قرار دارد که با توجه به رشد و نیاز برای ایجاد زیرساخت متناسب با جمعیت لازم است. برای افزایش.

انتهای پیام


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 24 بهمن 1399 ] [ 23:06 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]