صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در رنکینگ جهانی


به گزارش شفاف ، بر اساس آخرین رده بندی تیم های باشگاه های فوتبال در جهان ، که امروز (11 فوریه) توسط وب سایت “پایگاه داده فوتبال” اعلام شد ، تیم فوتبال پرسپولیس وی در باشگاه های ایران رتبه نخست را کسب کرد. علاوه بر این ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران با 1593 …

صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در رنکینگ جهانی https://majale-rooz.ir/2021/02/صعود-پرسپولیس-و-سقوط-استقلال-در-رنکینگ/ مجله روز Tue, 09 Feb 2021 11:18:12 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/02/صعود-پرسپولیس-و-سقوط-استقلال-در-رنکینگ/ به گزارش شفاف ، بر اساس آخرین رده بندی تیم های باشگاه های فوتبال در جهان ، که امروز (11 فوریه) توسط وب سایت “پایگاه داده فوتبال” اعلام شد ، تیم فوتبال پرسپولیس وی در باشگاه های ایران رتبه نخست را کسب کرد. علاوه بر این ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران با 1593 …

به گزارش شفاف ، بر اساس آخرین رده بندی تیم های باشگاه های فوتبال در جهان ، که امروز (11 فوریه) توسط وب سایت “پایگاه داده فوتبال” اعلام شد ، تیم فوتبال پرسپولیس وی در باشگاه های ایران رتبه نخست را کسب کرد.

علاوه بر این ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران با 1593 امتیاز ، یک قدم پایین هفته گذشته و پس از مدت ها در جایگاه پنجم قاره سابق ، به مقام ششم سقوط کرد. سرخ پوشان تهرانی در مقایسه با هفته گذشته 5 پله در جهان صعود کرده اند و در رده 124 قرار دارند.

استقلال با 1535 امتیاز و بدون تغییر هفته گذشته در رده دوم باشگاه فوتبال ایران قرار گرفت. موقعیت تیم در آسیا تغییری نکرده و آبی ها همچنان در جایگاه دوازدهم قرار دارند. دانشجویان روشنفکر در 3 مرحله نسبت به هفته قبل در 21 رتبه جهان قرار دارند.

سپاهان با 1472 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی ، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم در آسیا نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و همچنان در رده 25 قرار دارد. سپاهان با 26 قدم بیشتر در مقایسه با هفته گذشته در رده 354 جهان قرار گرفت.

در این رده بندی تیمی تراکتور (519 ماه) ایسر (567 جهان) من صنعت نفت آبادان (701 جهان) به ترتیب در رده های چهارم تا ششم فوتبال ایران قرار دارد. شهرخودرو در ذوب آهن آنها همچنین به ترتیب در رده های هفتم و هشتم باشگاه فوتبال ایران قرار دارند.

طبق این رده بندی در آسیا ، موقعیت تیم اول نسبت به رده بندی قبلی تغییری نکرده است و تیم الهلال عربستان با 1659 امتیاز به برتری ادامه می دهد.

جئون بوک موتورز از کره جنوبی و کاوازاکی ژاپنی به ترتیب با 1630 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند که یک قدم بیشتر از هفته گذشته است.

الدحیل قطر با 1609 امتیاز و دو پله صعود چهارم شد و اولسان هیوندای از کره جنوبی ، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا با 1593 امتیاز و سه پله صعود به رده پانزدهم سقوط کرد.

در رده بندی جهانی جایگاه تیم اول جدول تغییری نکرده و بایرن مونیخ با 2083 امتیاز در رده های بالاتر جدول مانند هفته گذشته قرار دارد. پس از سرخپوشان آلمانی ، منچسترسیتی با 1999 امتیاز و یک پله بالاتر از هفته گذشته در مکان دوم قرار دارد و اتلتیکو مادرید با 1957 امتیاز و یک پله صعود در هفته گذشته در مکان سوم قرار دارد.

بارسلونا با 1914 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و یک قدم بیشتر از هفته گذشته است. پاری سن ژرمن نیز با 1904 امتیاز و یک قدم بیشتر در مقایسه با هفته گذشته در رده پنجم قرار دارد.

10 تیم برتر فوتبال در جهان:

  • بایرن مونیخ
  • شهر منچستر
  • دو و میدانی مادرید
  • بارسلونا
  • پاری سن ژرمن
  • رئال مادرید
  • اینترمیلان
  • یوونتوس
  • لیورپول
  • سویا


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 22 بهمن 1399 ] [ 20:09 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]