توضیحاتی حقوقی درباره اصلاح نرم‌افزارهای محاسباتی سازمان تأمین اجتماعی درباره حق بیمه سنواتی


پژمان محمدی در رابطه با برخی واکنش ها به نظر معاون در مورد موضوع اصلاح نرم افزار حسابداری سازمان تأمین اجتماعی ، حق بیمه سالانه را تشریح کرد. به گزارش مجله روز ، پژمان محمدی ، معاون هماهنگ کننده و برنامه ریز امور حقوقی معاونت اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، درباره برخی از واکنش …

توضیحاتی حقوقی درباره اصلاح نرم‌افزارهای محاسباتی سازمان تأمین اجتماعی درباره حق بیمه سنواتی https://majale-rooz.ir/2021/02/توضیحاتی-حقوقی-درباره-اصلاح-نرم‌افزا/ مجله روز Tue, 09 Feb 2021 18:23:35 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/توضیحاتی-حقوقی-درباره-اصلاح-نرم‌افزا/ پژمان محمدی در رابطه با برخی واکنش ها به نظر معاون در مورد موضوع اصلاح نرم افزار حسابداری سازمان تأمین اجتماعی ، حق بیمه سالانه را تشریح کرد. به گزارش مجله روز ، پژمان محمدی ، معاون هماهنگ کننده و برنامه ریز امور حقوقی معاونت اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، درباره برخی از واکنش …

پژمان محمدی در رابطه با برخی واکنش ها به نظر معاون در مورد موضوع اصلاح نرم افزار حسابداری سازمان تأمین اجتماعی ، حق بیمه سالانه را تشریح کرد.

به گزارش مجله روز ، پژمان محمدی ، معاون هماهنگ کننده و برنامه ریز امور حقوقی معاونت اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، درباره برخی از واکنش ها به نظر معاون وزیر در مورد موضوع اصلاح نرم افزار حسابداری سازمان تأمین اجتماعی در مورد حق بیمه سالانه توضیح داد.

این توضیحات به شرح زیر است:

“اخیراً ، به دنبال تصمیم کمیته ماده (12) قانون مقررات دائمی برنامه های توسعه کشور در مورد لزوم اصلاح نرم افزار حق بیمه سالانه ، معاون حقوقی ، پس از مکاتبه با دبیر این کمیته ، تحقیقات لازم را انجام داد و نامه ای در مورد نیاز به اطلاعات هوشمند در مورد نرم افزار نوشت. “او حق بیمه سالانه را به سازمان تأمین اجتماعی و دبیر آن كمیته ارسال می كرد. به دلیل برخی واکنش های رسانه ها نسبت به محتوای این نامه ، و صرف نظر از اینکه تفسیر منعکس شده در برخی خبرگزاری ها قطعاً مغایر با هدف این معاون است و تفسیر غلط و تفسیری یک جانبه از محتوای این نامه پیوست ارائه می دهد نکاتی را در مورد نامه مذکور مطرح می کند:

1- برخلاف مطالب منعکس شده در اخبار فوق ، این معاون بخشنامه ای صادر نکرده و یا در این سمت بوده است.

2. محتوای نامه این عضو فقط با تصویب کمیته مندرج در ماده (12) با هدف تأکید بر سازمان تأمین اجتماعی برای اصلاح نرم افزار محاسبه حق بیمه سالانه همزمان شده و آن را به نرم افزار و برنامه هوشمند تبدیل می کند. از شرایط واقعی کارگران در آغاز سال جدید است. این یک روش خودکار و بدون جهت بوده است که بدون توجه به شرایط جدید کار ، سالانه را افزایش می دهد و بر شکل و مقدار حق بیمه دریافتی تأثیر می گذارد.

بنابراین ، هدف نامه معاون حقوقی رئیس جمهور ، سازمان تأمین اجتماعی را ملزم می کند تا اعلام کارفرما را بررسی کند و وضعیت کارگر را با توجه به اسناد جدید ، شرایط و وضعیت کارگر بررسی کند و از اعمال خودکار ضرایب خودداری کند. به همه بیمه شدگان بصیرت ، به همان روشی که نرم افزار باید هوشمند باشد و برای تغییر وضعیت کارگر ، تسویه حساب رسمی و با هدف فرار از اجرای مقررات قانونی و اجباری مانع از ادامه رابطه نمی شود و فقط نهایی است ، توافق واقعی و حقوقی کارگر و کارفرما ، “ارتباط آنها مشخص است.”

انتهای پیام


[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 22 بهمن 1399 ] [ 19:20 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]