نتایج اولیه افراد مجاز در آزمون استخدامی وزارت کشور


با توجه به پایگاه داده مجله روز ، روشن ضمیر ، مدیرکل توسعه منابع انسانی ، ضمن تبریک به افراد مجاز ، اعلام کرد که پس از اعلام قبلی در مورد انتشار نتایج آزمون های کتبی و اعلام نامزدهای مجاز برای مراحل زیر ، اسامی افراد ذکر شده و در مورد نامزدهای استانها در پورتال …

نتایج اولیه افراد مجاز در آزمون استخدامی وزارت کشور https://majale-rooz.ir/2021/02/نتایج-اولیه-افراد-مجاز-در-آزمون-استخدا/ مجله روز Sun, 07 Feb 2021 18:33:42 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/02/نتایج-اولیه-افراد-مجاز-در-آزمون-استخدا/ با توجه به پایگاه داده مجله روز ، روشن ضمیر ، مدیرکل توسعه منابع انسانی ، ضمن تبریک به افراد مجاز ، اعلام کرد که پس از اعلام قبلی در مورد انتشار نتایج آزمون های کتبی و اعلام نامزدهای مجاز برای مراحل زیر ، اسامی افراد ذکر شده و در مورد نامزدهای استانها در پورتال …

با توجه به پایگاه داده مجله روز ،

روشن ضمیر ، مدیرکل توسعه منابع انسانی ، ضمن تبریک به افراد مجاز ، اعلام کرد که پس از اعلام قبلی در مورد انتشار نتایج آزمون های کتبی و اعلام نامزدهای مجاز برای مراحل زیر ، اسامی افراد ذکر شده و در مورد نامزدهای استانها در پورتال هر استان نشان داده شده است.

روشن ضمیر افزود: همه افراد ذکر شده در نتایج باید از درب اصلی لابی وزارت کشور واقع در میدان جهاد (فاطمی) ابتدای خیابان شهید گمنام ، در محل تالار بزرگ کشور باشند ، طبق علائم با اسناد مشورت کنید.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: در این قسمت از روند ، ضمن اطلاع رسانی به دست اندرکاران و ذینفعان ، بسته به محتوای آگهی کلیه مدارک داوطلبان دریافت می شود. اعتبار سندها سپس براساس مثالهای شناخته شده و قوانین و مقررات انجام می شود.

وی افزود: نتایج بررسی اسناد جهت کسب امتیازات جدید و اعلام چندین برابر ظرفیت مصاحبه در سایت سازمان سنجش منتشر و ضبط می شود.
روشن ضمیر خاطرنشان کرد: وزارت کشور 1500 سهمیه اشتغال داشت و تاکنون 3789 نفر توسط سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مرحله اول معرفی شده اند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تأکید کرد: کلیه نامزدها باید به وب سایت وزارت کشور و دولت ها ارجاع داده شوند تا از ادامه روند و آگهی ها و آگهی رسمی مطلع شوند. سایت خدمت آنها وب سایتهای رسمی وزارت کشور و دولتها خواهند بود و مسئولیت عدم پیگیری آنها به عهده داوطلبان خواهد بود. بدیهی است که عدم حضور به موقع به معنی انصراف نهایی داوطلبان از مراحل جذب است.

روشن ضمیر افزود: چهار مرحله اصلی اطلاعات ، اخذ اسناد ، اعتبار سنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش اولین گام است که مراحل اعلام تقویم مصاحبه پس از اعلام نهایی نتایج توسط ارزیابی: سازمان.

مدیرکل توسعه منابع انسانی بر مطالعه دقیق اطلاعیه ها در وب سایت وزارت کشور تأکید کرد و خاطرنشان کرد که کلیه مطالب وب سایت های رسمی وزارتخانه و دولت ها ملاک عمل خواهد بود که داوطلبان باید مراقب باشید مطالب منتشر شده از اصول ذکر شده را بخوانید. برای محافظت از سلامتی و رعایت پروتکل ها ، از ویزیت های مکرر و خارج از ساعت خودداری کنید.


[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 بهمن 1399 ] [ 21:48 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]