بهترین کرم برطرف کننده سیاهی دور چشم + کرم دور چشمی بخریم؟


هر انچه که باید در مورد کرم دور چشم بدانید اگر دور چشم تیره ای دارید و دنبال بهترین کرم برای سیاهی دور چشم هستید این مقاله را دنبال کنید. چرا مراقبت از پوست دور چشم مهم است؟ نخستین فاکتور ظاهری که سن شما را بیان میکند، کیفیت پوست دور چشم شماست. پس اگر قصد …

بهترین کرم برطرف کننده سیاهی دور چشم کرم دور چشمی بخریم؟ https://majale-rooz.ir/2021/02/بهترین-کرم-برطرف-کننده-سیاهی-دور-چشم-ک/ مجله روز Mon, 08 Feb 2021 19:42:07 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/?p=6050 هر انچه که باید در مورد کرم دور چشم بدانید اگر دور چشم تیره ای دارید و دنبال بهترین کرم برای سیاهی دور چشم هستید این مقاله را دنبال کنید. چرا مراقبت از پوست دور چشم مهم است؟ نخستین فاکتور ظاهری که سن شما را بیان میکند، کیفیت پوست دور چشم شماست. پس اگر قصد … کرم برطرف کننده سیاهی دور چشمبهترین کرمهای برطرف کننده سیاهی دور چشم

هر انچه که باید در مورد کرم دور چشم بدانید

اگر دور چشم تیره ای دارید و دنبال بهترین کرم برای سیاهی دور چشم هستید این مقاله را دنبال کنید.

چرا مراقبت از پوست دور چشم مهم است؟

نخستین فاکتور ظاهری که سن شما را بیان میکند، کیفیت پوست دور چشم شماست. پس اگر قصد دارید جوان تر و شاداب تر به نظر برسید از مصرف کرم دور چشم غافل نشوید. این بخش از پوست صورت حساسیت بالایی دارد و شرکت های آرایشی کرم های دور چشم متفاوتی با خواص گوناگونی برای آن ساخته اند. کرم های دور چشم ممکن است خاصیت رطوبت رسان، ضد پف، ضد چروک یا برطرف کننده ی سیاهی دور چشم داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به مشکل تیرگی دور چشم بپردازیم. سپس چند محصول پرطرفدار را معرفی کنیم، تا شما بتوانید بهترین کرم برای سیاهی دور چشم را تهیه کنید.

تیرگی دور چشم و علل آن

اکثر ما با تیرگی دور چشم دست و پنجه نرم می کنیم. به طور طبیعی پوست دور چشم نسبتا تیره تر از بقیه ی مناطق پوست است. این بخش بسیار آسیب پذیر است. تیرگی دور چشم علل متفاوتی می تواند داشته باشد که میخواهیم به اختصار به آنها بپردازیم.

  • کمبود خواب و عدم استراحت کافی از اصلی ترین دلایل تیرگی دور چشم است.
  • تابش طولانی مدت آفتاب، بر رنگدانه های پوست دور چشم تاثیر می گذارند و باعث تیرگی آن می شود.
  • مصرف دخانیات و الکل هم از دلایل دیگر تیرگی دور چشم هستند.
  • کم خونی های شدید هم باعث ایجاد تیرگی دور چشم می شوند.
  • برخی افراد بنابر دلایل ژنتیکی دور چشم تیره ای دارند.
  • بیماری های عصبی، التهابات معده، بیماری های داخلی و مشکلات کلیوی ممکن است باعث تیرگی دور چشم شوند که باید ابتدا اقدام به درمان بیماری خود نمایید.

بهترین راه های مراقبت از دور چشم

-نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل از کرم ضدآفتاب مخصوص دور چشم استفاده کنید. اشعه های UV آفتاب باعث ایجاد لک های پوستی و تیرگی دور چشم می شوند.

-قبل از بیرون رفتن حتما عینک آفتابی خود را روی صورت قرار دهید. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه های UV، باعث می شود شما کمتر چشمان خود را جمع کنید و به این ترتیب مانع از ایجاد خطوط ریز و درشت دور چشم می شود.

-برای شست دور چشمتان از شوینده ی ملایم مخصوص دور چشم استفاده کنید.

-حتما شب ها از یک کرم دور چشم مغذی استفاده کنید که باعث تحریک کلاژن سازی پوست دور چشمتان شود.

-رژیم غذایی غنی از انواع ویتامین ها داشته باشید و روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید.

-هرگز چشم هایتان را نمالید.

چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

ابتدا با توجه به نیاز خود، یک کرم دور چشم مناسب و مغذی پوست تهیه کنید. سپس چشم هایتان را با شوینده ی مناسب و ملایم بشویید.

به اندازه ی یک عدس از کرم دور چشم خود بردارید. بهترین نقطه برای زدن کرم دور چشم استخوان برجسته ی پایین کاسه چشم ( استخوان اوربیتال) است. سپس به کمک یکی از انگشتان دست ضربات بسیار آهسته ای وارد کنید تا کرم پخش شود. هرگز برای پخش شدن کرم دور چشم، انگشتتان را روی پوست مالش ندهید. سپس به آرامی دور چشمتان را ماساژ دهید. مراقب باشید کرم داخل چشم نفوذ نکند.

استفاده از کرم دور چشم باید مداوم و منظم باشد. حتی اگر بهترین کرم برای سیاهی دور چشم را بخرید اما به طور مرتب از آن استفاده نکنید نتیجه ی چندان مطلوبی نخواهید گرفت.

چه کرم دور چشمی بخریم؟

هنگام خرید کرم دور چشم مناسب دقت کنید کرم مورد نظر فاقد هر گونه عطر و الکلی باشد. اگر قصد خرید بهترین کرم برای سیاهی دور چشم را دارید محصولات پیشنهادی فروشگاه شیک فام را از دست ندهید. کرم دور چشم الارو و کرم دور چشم لیراک جزو محصولات خارجی و کرم دور چشم پریم  محصولی ایرانی است که هر سه طرفداران خاص خود را دارند.

مشاهده و خرید محصولات در سایت شیک فاممحصولات پیشنهادی فروشگاه شیک فام را از دست ندهید.

ژل کرم سفت کننده ی دور چشم پریم C-prime 4 in 1

کرم دور چشم پریم محصول ایرانی چهار خاصیت مرطوب کنندگی، روشن کنندگی، لیفت و از بین بردن پف را همزمان انجام میدهد. این محصول غنی از ویتامین C ، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات پپتیدی است که ضمن لیفت پوست دور چشم، تیرگی آن را نیز بهبود می بخشد. این ژل کرم جذب سریعی دارد ، برای آقایان و خانم ها مناسب است و SPF  ندارد.

یکی از بهترین کرم دور چشم ضد چروک الارو Anti wrinkle

کرم دور چشم ضد چروک الاروکرم دور چشم الارو محرک ساخت کلاژن است.

کرم دور چشم الارو رفع سیاهی دور چشم مناسب است . همچنین محرک ساخت کلاژن است که باعث می شود چین و چروک تا حد زیادی از بین بروند. این کرم جذب سریعی دارد و حاوی مواد مغذی پوست است. در ساختار این کرم کافئین، روغن آرگان و پپتیدهای مناسب وجود دارند که باعث رطوبت رسانی عمیق به پوست می شوند.

یکی از بهترین کرم دور چشم لیراک Diopticreme  مدل wrinkle repair

کرم دور چشم لیراککرم دور چشم لیراک خاصیت ضد چروک و سفت کنندگی دارد.

لیراک برندی فرانسوی و دوست پوست شماست که محصولی جدید برای دور چشم ارائه کرده است. کرم دور چشم لیراک سرشار از ویتامین  C و اسید هیالورونیک است و به همین دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده دارد. از دیگر ویژگی های این محصول خاصیت ضد چروک و سفت کنندگی آن است که باعث می شود پوست دور چشم شما لطیف و شفاف شود.

یکی از بهترین کرم دور چشم ژاندارسل homme

کرم دور چشم ژاندارسل hommeکرم دور چشم ژاندارسل برای آقایان مناسب تر است.

این محصول ساخت کشور آلمان است و برای آقایان مناسب تر است. این کرم جذب سریعی دارد و رد چربی به جا نمی گذارد. SPF  ندارد و خاصیت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی فوق العاده ای دارد.

یکی از بهترین کرم دور چشم سینره آقایان

این محصول متناسب با نیاز پوستی آقایان ساخته شده است. در ترکیبات آن  پلی ساکاریدها، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مخمرهای مفید وجود دارند. در ساختن این کرم دور چشم از عصاره ی صدف دریایی هم استفاده شده است. تمام این ترکیبات باعث می شوند پوست دور چشم آقایان مرطوب بماند. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که باعث تحریک سنتز کلاژن و الاستین در پوست می شود. جذب سریع این محصول باعث محبوبیت آن بین آقایان شده است.

برای مشاهده محصولات مراقبت از پوست و درو چشم میتوانید لینک زیر را در مرورگر کپی کنید .

shikfam.com/Search-products/category-Eye-Cream

اگر قصد خرید بهترین کرم برای سیاهی دور چشم را دارید و یکی از محصولات فوق را انتخاب کرده اید، می توانید محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی شیک فام (shikfam.com) تهیه کنید و از خرید محصولات مراقبتی پوست به صورت اینترنتی و آنلاین لذت ببرید.


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 بهمن 1399 ] [ 18:32 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]