۲ میلیارد دلار در کرمانشاه سرمایه گذاری می کنیم


مجله ایرانی / کارمان وزیر نفت از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری این وزارتخانه در میدان های پتروشیمی و گازی استان کرمان شاه خبر داد. در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه امروز (19 بهمن) ، بیژن نامدار زنگنه از آغاز به کار چهارمین کارخانه پتروشیمی در استان کرمانشاه در اسلام آباد غرب نام برد. سومین …

۲ میلیارد دلار در کرمانشاه سرمایه گذاری می کنیم https://majalehirani.ir/2021/۲-میلیارد-دلار-در-کرمانشاه-سرمایه-گذار/ مجله ایرانی Sat, 06 Feb 2021 16:10:54 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/۲-میلیارد-دلار-در-کرمانشاه-سرمایه-گذار/ مجله ایرانی / کارمان وزیر نفت از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری این وزارتخانه در میدان های پتروشیمی و گازی استان کرمان شاه خبر داد. در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه امروز (19 بهمن) ، بیژن نامدار زنگنه از آغاز به کار چهارمین کارخانه پتروشیمی در استان کرمانشاه در اسلام آباد غرب نام برد. سومین …

مجله ایرانی / کارمان وزیر نفت از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری این وزارتخانه در میدان های پتروشیمی و گازی استان کرمان شاه خبر داد.

در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه امروز (19 بهمن) ، بیژن نامدار زنگنه از آغاز به کار چهارمین کارخانه پتروشیمی در استان کرمانشاه در اسلام آباد غرب نام برد. سومین قطب پتروشیمی در کشور شد.

وزیر نفت با تشریح برنامه های وزارت نفت و سایر برنامه های استان کرمانشاه از سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در استان خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری با همکاری دولت و مشاور پروژه کرمانشاه در حال انجام است. در حال مرور آثار خود است.

وی گفت: میادین گازی در شهرهای گیلان گراب و سرپل ذهاب وجود دارد که در این سرمایه گذاری تصمیم گرفتیم یک پالایشگاه گاز در گیلان گارب ایجاد کنیم تا این گازها تا 500000 تن شیرین شود. در حال حاضر برای این کار موجود است و ما قصد داریم محصولاتی مانند پروپیلن و اتیلن را در آن تولید کنیم.

وی از بیکاری به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: در این راستا ما در این پروژه ها واحدهای تخصصی و فنی هستیم تا واحدهای فنی و حرفه ای استان را برای آموزش این پروژه ها فعال کنیم ، در نظر داریم استفاده کنیم نیروهای ویژه در استان. “از این پس باید برای آموزش این نیروها برنامه ریزی کنیم.”

زنگنه همچنین از سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری هلدینگ خلیج فارس در استان کرامشاه خبر داد: “در این سرمایه گذاری صنایع پایین دستی مانند صنعت متیل آمین در اتحادیه و کلیایی با 50 میلیون دلار سرمایه گذاری ساخته می شود و ما نیز هستیم یک صنعت تولید برنامه ریزی کنید. “اتیلن اکسید را در استان راه اندازی کنید.

وزیر نفت از برنامه ریزی برای ایجاد سه پارک کریستال ملامین ، پلی اتیلن و متیل آمین در استان خبر داد و گفت: یکی از این پارک ها در منطقه اورمانات خواهد بود.

زنگنه همچنین به ضرورت راه اندازی پالایشگاه آناهیتای استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنوز هیچ کاری در رابطه با این پروژه انجام نشده است و همه باید تلاش کنیم آن را آغاز کنیم.

وزیر نفت با اشاره به اینکه 95 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند ، گفت: 1500 میلیارد تومان برای گازرسانی در این استان هزینه شده است و ما نیاز به تعادل بخشی گازرسانی بین شهرها داریم استان به اعتبار بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام


[ بازدید : 205 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 بهمن 1399 ] [ 11:50 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]