فکری: در این چند وقت بازیچه شده‌ایم/ از وریا به عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم


به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ محمود فکری پس از جلسه با مدیران استقلال در ساختمان باشگاه به خبرنگاران گفت: “جلسه من و مادی اکنون بیشتر در مورد مشکلات مالی و حمایت از بازیکنان و یک سری اختلافات بین بازیکنان و باشگاه بود. چه تعداد بازیکن دریافت کرده و چه مقدار آیا آنها برای این فصل …

فکری: در این چند وقت بازیچه شده‌ایم/ از وریا به عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم https://majalehirani.ir/2021/فکری-در-این-چند-وقت-بازیچه-شده‌ایم-از-و/ مجله ایرانی Sat, 06 Feb 2021 15:40:00 0000 ورزش https://majalehirani.ir/2021/فکری-در-این-چند-وقت-بازیچه-شده‌ایم-از-و/ به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ محمود فکری پس از جلسه با مدیران استقلال در ساختمان باشگاه به خبرنگاران گفت: “جلسه من و مادی اکنون بیشتر در مورد مشکلات مالی و حمایت از بازیکنان و یک سری اختلافات بین بازیکنان و باشگاه بود. چه تعداد بازیکن دریافت کرده و چه مقدار آیا آنها برای این فصل …

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ محمود فکری پس از جلسه با مدیران استقلال در ساختمان باشگاه به خبرنگاران گفت: “جلسه من و مادی اکنون بیشتر در مورد مشکلات مالی و حمایت از بازیکنان و یک سری اختلافات بین بازیکنان و باشگاه بود. چه تعداد بازیکن دریافت کرده و چه مقدار آیا آنها برای این فصل می خواهند؟

وی گفت: مادی قول داد که در این هفته به تمرین بیاید تا ارتباطات بیشتر و بهتر باشد. همه ما یک مجموعه هستیم و مکمل یکدیگر هستیم. نتیجه ای که می گیریم این است که همه موفق هستند ، همه ما در یک قایق می نشینیم و باید سو mis تفاهم ها برطرف شود.

سرمربی استقلال با انتقاد از اینکه وی باید رابطه بهتری با برخی بازیکنان داشته باشد ، افزود: این موضوع بیشتر از ذهن دوستانت ساخته شده است. چیزی مثل انکار آن وجود نداشت. شما و دوستانتان می دانید که چگونه کار خود را انجام دهند و آنها نیز انجام می دهند و اهمیتی نمی دهند که من آن را انکار کنم یا نکنم و من به این مسائل اهمیتی نمی دهم. من از هواداران می خواهم که این شایعات و دروغ ها را نادیده نگیرند. این افراد هستند که هر روز اوضاع را درست می کنند. داستان متعلق به همان افراد است ، هر کاری کنیم داستان می شویم. مشکلات مالی بازیکنان باید حل شود. مشکلات پشتیبانی را برطرف کنید. اختلافات پرداختی نیز باید حل شود. همچنین بین قرارداد این باشگاه و مدیریت قبلی اختلاف وجود داشته است.

فکری گفت: این باشگاه در حال بررسی پرداخت ها است تا در فصل قبل و در این فصل پرداخت ها انجام شود. در نیمه راه هستیم و پرداخت باید به 50٪ برسد. باشگاه استقلال همیشه کمی از پرداخت ها عقب است و من و بازیکنان این را می دانیم ، اما تفاوت پرداخت نباید زیاد باشد.

سرمربی استقلال در مورد موقعیت تیم در تیمی که در راس تیم است ، اینکه آیا هیئت مدیره برای حل مشکلات اراده دارد یا خیر ، گفت: بهتر است من را زیاد درگیر بحث هیئت مدیره و این داستان ها نکنم. دیروز دیدید که ما سابقه مالکیت ورزشی داریم. ما در مورد پاس دادن ، دستورات دفاعی و حمله صحبت می کنیم و رکورد خود را شکستیم. دوستان اکنون به دنبال داستان های دیگری هستند و اکنون این بحث ها منفجر شده است ، عدم استراتژی در حال بحث است و این موارد در حال از بین رفتن است و انشا Godالله بازیکنان و کارکنان تمرکز خود را بر روی مدیران و هواداران باشگاه بگذارند. ما از ابتدای فصل در صدر جدول هستیم. البته آنچه که من و کادرفنی می خواهیم هنوز اتفاق نیفتاده است و تیم روز به روز بهتر می شود. من از این چیزها راضی نیستم و چیزهای بیشتری می خواهیم. حتی بیشتر. جدا از نتیجه گیری ، نباید طرفداران اسباب بازی را لمس کرد. متأسفانه مدتی است که ما با اسباب بازی بازی می کنیم و مدیران باید بیشتر از ما حمایت کنند و ما نیز باید بیشتر تلاش کنیم.

فیکری در پاسخ به این سال که آیا لیستی برای جذب و ترک بازیکنان به این باشگاه داده است ، گفت: “ما بازیکن اضافی نداریم. من این لیست را به باشگاه داده ام ، برای رفتن به بازی های آسیایی به همه بازیکنان احتیاج داریم. خوب است اگر بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را بدست آوریم. ما در لیست بازیکنان زیر 23 سال و بزرگسالان هستیم و برای این فصل تکمیل لیست بازیکنان کافی است و باید ببینیم آیا ما هستیم برای فصل بعد هستند یا نه.

سرمربی تیم استگال در مورد وضعیت دیابت گفت: تصویری از آسیب دیابت و MRI وجود دارد و در عکس نمی توانم پاره شدم یا نه. او امروز به تمرین آمد اما چون ما در سالن بدنسازی تمرین می کردیم او را برای فیزیوتراپی فرستادیم.

فكری گفت كه فقط در آستانه پرسیدن جلسه امروز است: “ورا امروز با پزشكان تیم تماس گرفت كه آنها سرما خورده بودند و ما آن را پذیرفتیم.”

وی در مورد آنچه دیشب اتفاق افتاد ، گفت آنچه دیشب اتفاق افتاده است؟ وی گفت: “این بعد از بازی اتفاق افتاد و من از ورا به عنوان کاپیتان انتظار بیشتری دارم.” او همیشه تیم را جمع می کرد و بزرگ می کرد و در چنین شرایطی انتظار می رود که صبر بیشتری داشته باشد ، اما او یک انسان است و در جایی خسته است و بازیکنان ما را تحت فشار قرار می دهد و ما مجبور خواهیم بود برای آزادی در نیم فصل دوم خدمت کنید.

وی گفت شما به طرز مشکوکی صحبت می کنید: خدا از انصاری و مینوند دلسوز شد. هیچ کس از آینده او خبر ندارد. ما همان هستیم ، اگر زندگی ساخته شود و جزئی باشد ، در خدمت هستیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در خدمت آزادی باشیم. این توانایی را از روز اول دیدیم. اگر استقلالی ها به من کمک کنند و مرا دنبال کنند ، ما با کمک آنها کارهای خوبی انجام خواهیم داد.

وی در مورد شرایط نامناسب زمین برای تمرین استقلال گفت: “وقتی مدیریت باشگاه پایدار نباشد ، از این به بعد باشگاه باید به فکر زمین تمرین برای فصل آینده باشد. ما با کمک دوستان زمین نفت را بدست آوردیم ، اما مدتی است که زیر کشت است. “در این فصل زمین خوب پیدا نمی شود. در پردیس انقلاب ، به جای کود شیشه ای و آجرهای پاره ، سرامیک نیز بود.

256 251


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 19 بهمن 1399 ] [ 23:25 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]