عدم صدور دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از اسفند+ جزییات


مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: از اول مارس 2017 ، بیمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاریخ انقضای کتابشان است نیازی به دریافت جزوه پزشکی جدید ندارند و ممکن است یک کارت ملی به پزشکان و پزشکی ارائه دهند مراکز ، از جمله ارائه خدمات پزشکی به نمایندگی از …

عدم صدور دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از اسفند جزییات https://majale-rooz.ir/2021/02/عدم-صدور-دفترچه-های-کاغذی-تامین-اجتماع/ مجله روز Wed, 03 Feb 2021 17:51:06 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/عدم-صدور-دفترچه-های-کاغذی-تامین-اجتماع/ مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: از اول مارس 2017 ، بیمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاریخ انقضای کتابشان است نیازی به دریافت جزوه پزشکی جدید ندارند و ممکن است یک کارت ملی به پزشکان و پزشکی ارائه دهند مراکز ، از جمله ارائه خدمات پزشکی به نمایندگی از …

عدم انتشار بروشورهای تأمین اجتماعی روی کاغذ از مارس   جزئیات

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: از اول مارس 2017 ، بیمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاریخ انقضای کتابشان است نیازی به دریافت جزوه پزشکی جدید ندارند و ممکن است یک کارت ملی به پزشکان و پزشکی ارائه دهند مراکز ، از جمله ارائه خدمات پزشکی به نمایندگی از طرف قرارداد و غیر پیمانکاران و پس از تأیید حق درمان.

به گزارش مجله روز ، حسین امیری گنجه در این باره گفت: از اوایل دهه هشتاد ، طرح حذف مطب های پزشکی به دلیل نبود زیرساخت های لازم در دستور کار مدیران تأمین اجتماعی قرار گرفت ؛ حذف مطب های پزشکی بارها به تعویق افتاد اما پس از دو مورد دهه ها ، با تلاش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، نسخه الکترونیکی سیستم و زیرساخت های لازم برای این تغییر بزرگ سازمان تأمین اجتماعی شکل گرفت.

وی افزود: طبق آمار سال 1398 بیش از 21 میلیون و 800 هزار پرونده پزشکی برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران ، دریافت کنندگان و کارفرمایان چاپ و صادر شده است که از این تعداد بیش از یک میلیون و 876 هزار پرونده پزشکی در غرب است اداره کل تهران این بوده است که با اجرای کناره گیری از تاریخچه پزشکی از مارس 2016 ، بیش از 21 میلیون مراجعه به مراکز بیمه در سال کاهش می یابد.
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از اول مارس 2017 ، بیمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاریخ انقضای کتابشان است نیازی به دریافت جزوه پزشکی جدید ندارند و می توانند کارت ملی را به پزشکان و پزشکی ارائه دهند. مراکز ، شامل برای بهره مندی از خدمات پزشکی طرفین طرف قرارداد و غیر قرارداد و پس از تأیید حق درمان.
وی تاکید کرد: هر بیمه شده یا بازنشسته ای می تواند از طریق eservices.tamin.ir یا کد سفارش شماره حق درمان را دریافت کند. 1666 * قبل از مراجعه به مراکز درمانی.
براساس گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران ؛ امیری گنجه با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر در رویه های کاری مستلزم صبر متخصصان و اقشار مختلف مردم است ، افزود: “ما پزشکان را به پذیرش بیماران از طریق سیستم تجویز الکترونیکی دعوت می کنیم و اینکه آیا پزشکان می توانند یا نه ، می خواهند از این سیستم برای نوشتن استفاده کنند اطلاعات مربوط به تأمین اجتماعی که در نسخه برای آنها و نسخه پزشکان بیمه شده است ، اعتبار مشابه صفحات بروشور را خواهد داشت.
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تأکید کرد: در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، پزشکان و بیمه شدگان می توانند از طریق کد دستوری شماره در مورد حق درمان مطلع شوند. 1420 * 4 *. سامانه نسخه های الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی از کلیه قابلیت ها و امکانات مورد نیاز بیمه شدگان و مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات برخوردار است و با ایجاد ارتباط بین سیستم و سایر سیستم های مورد استفاده مراکز درمانی امیدواریم شاهد آن باشیم استفاده از نسخه های الکترونیکی و حذف کامل بروشورهای کاغذی.

انتهای پیام


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 17 بهمن 1399 ] [ 6:38 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]