ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقاء فرهنگ ترافیک در پایتخت


اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی معاون حمل و نقل و ترافیک به ریاست “سید مناف هاشمی” برگزار شد و برای اولین بار با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان ها برگزار شد. به گزارش مجله روز ، “سید مناف هاشمی” در این جلسه با بیان اینکه کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان …

ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقاء فرهنگ ترافیک در پایتخت https://majale-rooz.ir/2021/01/ایجاد-ارتباط-دوسویه-با-شهروندان-و-ارتق/ مجله روز Tue, 26 Jan 2021 17:15:35 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/01/ایجاد-ارتباط-دوسویه-با-شهروندان-و-ارتق/ اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی معاون حمل و نقل و ترافیک به ریاست “سید مناف هاشمی” برگزار شد و برای اولین بار با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان ها برگزار شد. به گزارش مجله روز ، “سید مناف هاشمی” در این جلسه با بیان اینکه کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان …

اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی معاون حمل و نقل و ترافیک به ریاست “سید مناف هاشمی” برگزار شد و برای اولین بار با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان ها برگزار شد.

به گزارش مجله روز ، “سید مناف هاشمی” در این جلسه با بیان اینکه کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان چهارمین کمیته تخصصی در زمینه حمل و نقل و ترانزیت تشکیل شده است ، ابراز امیدواری کرد با حضور نخبگان در این زمینه ، ویژه شاهد اقدامات در این کمیته خواهیم بود کمیته های معماری ، مالی و رایانه ای.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه معتقد است که کار ساده عمرانی و اقتصادی رضایت شهروندان فعلی تهران را ندارد و باید همه کارهای ما پیوند اجتماعی و فرهنگی داشته باشد ، گفت: “تولید و نتایج از این جلسات برای دو گروه یکی از آنها مدیر عامل سازمان ها و شرکت ها و دیگری مدیر روابط عمومی در زمینه حمل و نقل است که می تواند از نظر شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند. اخبار و انعکاس فعالیت ها در زمینه حمل و نقل کامل است. آدرس دهی و تأثیرگذاری بیشتر بر عموم مردم بسیار موثر است.

هاشمی با اشاره به نظرسنجی های شهروندان که ابراز نگرانی اصلی وی در تهران حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا است ، اظهار داشت: “ما قطعاً به این کمیته در این زمینه و در بخش فرهنگ ترافیک ، ایجاد ارتباط دو طرفه با شهروندان نیاز داشتیم ، “عملیات جلوگیری از نگرانی شهروندان ، ایجاد نظم و ترویج فرهنگ ترافیک از مواردی است که باید در این کمیته برنامه ریزی شود.
معاون شهردار تهران تاکید کرد: این کمیته راهکارهای لازم را به مدیران سازمان ها و روابط عمومی ارائه می دهد و هدف از تشکیل این کمیته تغییر رویکردها و نگاه مقطعی نگرانی های شهروندان در زمینه ترافیک است. و فرهنگ بیایید در این بخش بیشتر ببینیم.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، وی از آقای ابراهیمی مشاور فرهنگی و اجتماعی اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای برگزاری این جلسه تشكر كرد.

انتهای پیام


[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 9 بهمن 1399 ] [ 9:31 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]