پذیرش مجازی بیماران در بیمارستان توانبخشی «رفیده»


امکان پذیرش واقعی بیماران در بیمارستان توانبخشی رافیده با ایجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بیمار” در وب سایت بیمارستان عملا فراهم شد. به گزارش مجله روز ، با توجه به ایجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بیمار” در بخش سیستم ارجاع بیمار در وب سایت بیمارستان رافیده ، امکان ورود و پذیرش …

پذیرش مجازی بیماران در بیمارستان توانبخشی «رفیده» https://majale-rooz.ir/2021/01/پذیرش-مجازی-بیماران-در-بیمارستان-توان/ مجله روز Sat, 16 Jan 2021 16:17:15 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/01/پذیرش-مجازی-بیماران-در-بیمارستان-توان/ امکان پذیرش واقعی بیماران در بیمارستان توانبخشی رافیده با ایجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بیمار” در وب سایت بیمارستان عملا فراهم شد. به گزارش مجله روز ، با توجه به ایجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بیمار” در بخش سیستم ارجاع بیمار در وب سایت بیمارستان رافیده ، امکان ورود و پذیرش …

امکان پذیرش واقعی بیماران در بیمارستان توانبخشی رافیده با ایجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بیمار” در وب سایت بیمارستان عملا فراهم شد.

به گزارش مجله روز ، با توجه به ایجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بیمار” در بخش سیستم ارجاع بیمار در وب سایت بیمارستان رافیده ، امکان ورود و پذیرش بیماران به صورت مجازی وجود دارد.

بر اساس این گزارش ، در اتاق ارجاع پزشک متخصص ، پزشک متخصص فرم مربوطه را پر کرده و به بیمارستان می فرستد و بسته به مشکل موجود ، به اتاق مربوطه ارجاع می شود و بیمار در بیمارستان بستری می شود. .

در بخش راهنمایی توسط بیمار ، بیمار آن را پر کرده و به بیمارستان می فرستد و بسته به نوع مشکل ، به اتاق مناسب و بنابراین از طریق بیمارستان ارجاع می شود. با شخص تماس گرفته شده و بیمار تحت آموزش قرار گرفته است. این موضوع مطرح شده است ، مورد معاینه قرار خواهد گرفت و در آخر س questionsالاتی در مورد پذیرش و بستری شدن وی پرسیده خواهد شد.

پزشکان متخصصی که می خواهند بیمار را ارجاع دهند و همچنین بیمارانی که می خواهند در این بیمارستان بستری شوند ، می توانند با مراجعه به سیستم ارجاع بیمار در صفحه اصلی وب سایت بیمارستان و پر کردن فرم ، از امکان پذیرش مجازی استفاده کنند. متناظر.

گفتنی است ، بیمارستان توان بخشی رافیده به عنوان تنها بیمارستان دانشگاهی در زمینه توانبخشی در کشور ، یکی از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است. انواع خدمات توانبخشی سرپایی برای بیماران زیر حاد که تحت درمان پزشکی و جراحی قرار گرفته اند ، تیمی متشکل از خدمات متنوعی است که برای هر بیمار بیمارستان مورد نیاز است.

به گفته وبدا ، این بیمارستان همچنین دارای خدمات بستری برای ارائه خدمات توانبخشی جسمی ، قلبی عروقی و ریوی به بیماران بهبود یافته از بیماری عروق کرونا به بیماران عروق کرونا پس از دریافت درمان ، در صورت داشتن مشکلات جسمی و عوارض ، قلب و ریه ، قادر به استفاده از خدمات توان بخشی ویژه ای بودند که توسط تیم متخصصان در این بیمارستان ارائه شده است.

پایان پابام


[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 29 دی 1399 ] [ 10:08 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]