مسابقات ددلیفت کاشان بین باشگاهی بود و اطلاع رسانی آن به عنوان مسابقات رسمی و کشوری درست نیست


به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی در اصفهان، رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان کاشان ، نسبت به درج این خبر به عنوان یک مسابقه ملی که توسط کاشان برگزار شده بود ، واکنش نشان داد و آن را به شدت تکذیب کرد. محمد جهانرایی در این باره گفت: من به صراحت از انجام …

مسابقات ددلیفت کاشان بین باشگاهی بود و اطلاع رسانی آن به عنوان مسابقات رسمی و کشوری درست نیست https://majalehirani.ir/2021/مسابقات-ددلیفت-کاشان-بین-باشگاهی-بود-و/ مجله ایرانی Mon, 11 Jan 2021 12:15:45 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسابقات-ددلیفت-کاشان-بین-باشگاهی-بود-و/ به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی در اصفهان، رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان کاشان ، نسبت به درج این خبر به عنوان یک مسابقه ملی که توسط کاشان برگزار شده بود ، واکنش نشان داد و آن را به شدت تکذیب کرد. محمد جهانرایی در این باره گفت: من به صراحت از انجام …

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی در اصفهان، رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان کاشان ، نسبت به درج این خبر به عنوان یک مسابقه ملی که توسط کاشان برگزار شده بود ، واکنش نشان داد و آن را به شدت تکذیب کرد.

محمد جهانرایی در این باره گفت: من به صراحت از انجام این مسابقات به صورت ملی و رسمی ، خصوصاً با مسئولیت هیئت شهرستان ، امتناع می ورزم ، زیرا این مسابقات واقعاً باشگاهی و مناسب است ، و اعلام آن به عنوان یک رقابت ملی و رسمی درست نیست.

وی گفت: باشگاه های کاشان اختلافاتی ایجاد می کنند و افرادی که زیر نظر هیئت مدیره باشگاه ها هستند گاهی اوقات تقاضای انجام مسابقات بین دو باشگاه و در ابعاد کوچکتر در داخل باشگاه را دارند که این امر را به هیئت مدیره اطلاع می دهند و این نیازی به اخذ مکاتبات و مجوزها در رابطه نیست ؛ اما از آنجا که کاشان 50 باشگاه دارد ، اگر مسابقات ملی بین همه باشگاه ها در سطح کلان برگزار شود ، کمیته فعال هیئت مدیره مجوز باشگاه را می گیرد. ، و شرایط متفاوت خواهد بود.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان کاشان ادامه داد: در این زمینه ابتدا باید نامه ای با هیئت شهرستان و هیئت استان و سپس نامه ای به فدراسیون برای اخذ مجوز به هیئت استان نوشته شود. این پروسه معمولاً حدود دو هفته طول می کشد تا مجوز دریافت کنید. اما هیچ فرایندی در این مورد انجام نشده است.

جهان آرائی اظهار داشت: متأسفانه انتشار این خبر در استان گیلان افزایش یافته است اما در واقع از ما س questionال شده است.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان کاشان همچنین تأکید کرد: با متخلفانی که این مسابقات را تحت چنین عنوانی انجام می دادند با قاطعیت برخورد می شود و از آنجا که منبع خبری قابل اعتماد نبود ، ما در خبرگزاری بورن هستیم درخواست رد خبر ما همچنین به دنبال منبع اصلی انتشار این شایعه برای مقابله با آن هستیم.

وی تأکید کرد: شخصی که این مسابقات را برگزار کرده اشتباه است و باید پاسخگوی کار خود باشد بنابراین جلسه کمیته انضباطی برای وی در هیئت کاشان برگزار می شود.

بازخورد هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان اصفهان

مدیر روابط عمومی هیئت بدن سازی استان اصفهان نیز نسبت به انتشار چنین عنوانی برای این خبر واکنش نشان داد و به مجله ایرانی اصفهان گفت: این مسابقات به میزبانی کاشان و به عنوان یک مسابقه ملی توسط خبرگزاری مجله ایرانی در گیلان برگزار می شود. منتشر شده است که درست نیست

2584

مجتبی سعادت آنلاین گفت: هر مسابقه ملی منوط به اخذ مجوز از فدراسیون است که نه تنها از فدراسیون مجوز دارد ، بلکه از هیئت استان و هیئت مدیره برگزاری این مسابقات نیز مجوز ندارد. در حال انجام بود.

وی گفت: در رابطه با تخلفی که صورت گرفته است ، رئیس هیئت بدن سازی کاشان از کار آگاهی کامل دارد و مراحل قانونی را برای بررسی آن طی می کند.


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 دی 1399 ] [ 20:23 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]